Sunday 27 August 2017

Avancerad Forex Trading Taktik Definition


Avancerade Forex Trading Strategies När du börjar trading, är du vanligtvis översvämd med handelsmetoder och system inklusive mycket grundläggande metoder och avancerade Forex trading strategier. Sanningen är att de flesta strategier kan delas upp i två huvudkategorier och några är en hybrid av de två: Diskretionär handel Mekanisk handel Mekanisk handel kan vara något relativt enkelt, såsom följande glidande medelvärde. Markera en 20 SMA och en 50 SMA på ditt diagram När 20 korsar över 50, buysell den första stänga Vänta för den första återhämtningen i 50 och buysell breaken av highlow Som du kan se är det inte för mycket att tänka inblandade och för dem som bara får fötterna våta är det inte en dålig start. Problemet med det här enkla systemet är att det inte är en kant som du utnyttjar. Grundläggande strategier använder vanliga indikatorer och kanske ett lätt identifierat diagrammönster för att handla av. Alla handelsmetoder som är enkla om A inträffar gör B inte min typ av handel och dessa typer av metoder är ganska grundläggande. Min framgång med dem har i bästa fall varit medioker. Kanske koka det ner till mig som behöver fler händer på tillvägagångssätt till handel. När du börjar titta på mer avancerade Forex trading strategier, ser du i allmänhet en mer diskretionär strategi. Detta är mitt föredragna tillvägagångssätt på Forexmarknaderna. Varför är dessa avancerade? Ta en titt på meningen med diskretionär: Diskretionär: Vänster till eller reglerad av One8217s eget gottfinnande eller dom. För att kunna använda din bedömning kommer du att behöva ha någon förmåga att bedöma vilket pris som gör och använda sannolikheten för att välja ditt handelsalternativ. Det här är inte något som neofytehandlare kan göra och det är en av anledningarna till att de som utvecklar expertrådgivare gör det så bra för att sälja sina produkter. OBS! Jag föreslår inte att du någonsin använder en expertrådgivare och det namnet är ganska lurande. Fibonacci trading är en av de avancerade Forex trading strategier som jag använder. Varför är det avancerat Du måste välja vilka svängnivåer som ska börja rita från. Du måste välja vilken nivå du ska titta på för en eventuell handel. Du måste hitta ett sätt att komma in i handeln med tanke på kapitalexponering. Du måste hitta en väg att avsluta handeln både i vinst och om en förlorad handel För att lyfta fram dessa poäng vill jag visa dig en inställning i AUDUSD-valutaparet som lockade mitt intresse och är nu en levande handel. Detta diagram använder en fyra timmars tidsram. Som du kan se finns det flera kluster av Fibonacci retracements och extensions inom området .9421-9454. När priset når den där zonen började jag leta efter en omkastning. Att hitta svängarna för att mäta är diskretionär och även om det finns några regler är det huvudsakligen utrymme för skönsmässig bedömning. När priset når zonen, skulle det ha varit ett enkelt tillvägagångssätt att sälja när priset slog botten av sortimentet med ett stopp högst upp i intervallet. Jag använde faktiskt en oscillator för att se att momentum återvände till nackdelen och sedan spelade en paus av ljuset låg för en post på .9405. Avancerade Forex trading strategier betyder inte bara den strategi du handlar. Det finns andra aspekter som börshandlare bör ignorera men erfarna handlare kan börja integrera i sina handelsplaner. Säkringar Förändringar i regleringen har tagit säkring av samma par ur händerna på handlare. Det fanns en tid att du kunde sälja EURUSD till exempel, håll den korta och ta sedan lång tid när marknaden rallied. Detta var ett bra sätt att utnyttja båda sidor av myntet. Du kan göra det med olika konton men inte i samma konto. Du kan kapitalisera på USD strengthweakness genom handelspar som GBPUSD och EURUSD samtidigt men olika riktningar. Det är extremt komplicerat men kan säkert klassificeras som en av de främsta Forex tradingstrategierna. Trailing När din handel är i vinst, istället för att använda ett fast vinstmål kan du spåra stoppet till vissa prispunkter. För att undersöka detta vidare kommer jag att använda AUDUSD-handeln som tidigare. Eftersom detta drag var så starkt, erbjöd det sig mycket lite när det gäller retracements på fyra timmarschemat. Jag var tvungen att använda en timmarsdiagram för att hitta områden som jag kunde stoppa mitt stopp ovanför. När marknaden rallied, var jag uppmärksam på priset för att återuppta handeln. När det bröt lågen som indikeras av den gula, placerades stoppet några få pips ovanför de röda linjerna. Jag föredrog att använda fyra timmarsdiagrammet och det sista spåret använde fyra timmarsdiagrammet. Handel stoppades för vinst på .9194 vilket gav 208 pips på den andra enheten i denna handel. Detta inträffade när jag skrev ut denna artikel Pyramiding Några handlare kommer att lägga till sin position när det har visat sig att analysen var korrekt. Detta tar helt enkelt en annan handel i samma riktning och använder vanligtvis samma inställningar och triggers som den första handeln. Många handlare kommer att vänta tills de har tagit all risk ut ur den ursprungliga handeln innan de läggs till den nuvarande positionen. Detta minskar kapitalexponeringen på handeln och gör endast risken för den nya positionen relevant. Pyramidering är inte något jag för närvarande använder i min egen handel. Skala ut Detta är något jag använder av olika orsaker. Här tar du vinst på delpositioner i den övergripande positionen. Jag kommer att fortsätta använda AUDUSD-handeln som ett exempel. Försäljningen togs vid 9401 och stoppet var 52 pips iväg. För att ta all risk ut ur handeln utan att flytta mitt stopp, skulle jag behöva lämna partiell position minst 52 pips i vinst. Detta gör att all risk kan tas ut ur handeln utan att behöva flytta det ursprungliga stoppet. Det här är viktigt eftersom det alltid är möjligt att du inte handlar korrigerande flytt, men handlar mot en ny prisriktning. Så här gick priset upp i mitt handelsområde: Jag tar ställningen som jag kan ha fel på resan som då tillåter mig: Banka några snabba vinster Ta risken ur handeln Håll en position igång för större vinstmedel med NOLL risk avancerade Forex trading strategier och bör inte genomföras av dem som bara går in på handelsområdet. För de som har erfarenhet, experimentera med det diskretionära tillvägagångssättet som jag berörde och se om de andra strategierna passar in i din handelsplan. TRADING TACTICS 21 november 2016 uppdatering: En ny omfattande traderutbildning för högpresterande trader kommer att släppas i januari 2017. Studenter inskrivna i detta Kursen före den nya kursen lanseringen kommer att vara berättigad till de största rabatterna. Theres aldrig varit en bättre tidstart. INGEN NU 26 juni 2015 uppdatering: Nya avsnitt, föreläsningar och resurser har blivit publicerade, inklusive en ljudfråga och svaravdelning baserat på studentfrågor. 31 maj 2015 uppdatering: Kursens kurs kommer att ökas om 2 veckor och går upp till 297 den 14 juni 2015. Detta speglar uppdaterat innehåll, ytterligare föreläsningar och bonusresurser. Registrera dig nu för att få uppgraderingar till ett lägre pris. Lär dig rätt tillvägagångssätt till lönsam handel på bara 3 timmar Efter slutet av kursen kommer du att kunna backtest några stockfuturesForex trading eller investera idé utan pengar Undvik påståenden av överdrivna rikedomar och heliga grannstrategier. Ta reda på vad som fungerar utan att utsätta dina hårdförtjänta pengar för fara. HANDELSAKTIK. Få bevis på handelsvinster utan risk Risk att köpa och sälja på marknaderna med hopp och rädsla är värdelös och rättvist farlig. Lär dig att vara strategisk. Förstå sannolikheterna. Testa dina handelssystem. och först då börja handla dina värdefulla pengar. Denna kurs visar dig hur. Hundratals studenter har redan känt fördelarna med det måste-know-materialet i kursen. Kommer du att bli nästa Bli inte efterlämnad. Ingenting hålls kvar i kursen. Jag delar min visdom från årtionden av handel och de lilla kända tipsen från andra framgångsrika näringsidkare. Som en extra bonus fortsätter denna kurs att växa, eftersom nya avsnitt läggs till - utan extra kostnad för dig Förutom utemys 30-dagars garanti har du min personliga försäkran om att det enda du beklagar att du kommer att få är att du kommer att önska du hade hittat det tidigare. Ge en man en fisk och mata honom för en dag. Lär en man att fiska och mata honom under en livstid. Det här är en livslångtidslektion. Du behöver ta kursen just nu. Om du redan handlar, investerar eller äger några aktier kan du redan vara i fara. Varje minut du försenar exponerar dig för onödig och oönskad risk. De som letar efter ett snabbt växande system eller ett färdigförpackat handelssystem som blint ska följa med bör se någon annanstans. Denna kurs är för alla som vill lära sig om sannolikhetsbaserad handel med aktier, terminer, Forex och andra handelsprodukter. Alla som är villiga att vara öppna och arbeta hårt på vägen till ekonomisk frihet genom finansiell handel bör ta kursen. Innehållet riktar sig till handlare med kortvarig kunskap om köp och försäljning och vad som visas på prisschema. Traders med avancerad kunskap i systemtestning eller de som letar efter något extra för att skärpa kanten kan tycka att kursen är repeterande. Forex Trading Strategy Nick8217s Forex Price Action Strategi Välkommen till den senaste utgåvan av min Forex trading strategi. Min Forex trading strategi är helt baserad på prisåtgärder, inga indikatorer, inga förvirrande tekniker, bara rent pris. Jag har utvecklat, anpassat och förbättrat min prishandlingsstrategi sedan 2005. Denna handelsstrategi är tio år då den har överlevt stora förändringar i marknadsförhållandena, hög volatilitetsperioder, låg volatilitetsperioder och allt annat som Forex-marknaden har kastat på Det. Och det är skönheten att handla en prishandlingsstrategi8230 8230 Indikatorbaserade strategier är låsta till de marknadsförutsättningar de skapades för. Prisåtgärden är flytande, det anpassar sig enkelt till förändrade förhållanden, till olika par, till olika tidsramar och till och med till olika handlare. Viktigast, prisåtgärder gör att du kan hålla din handel enkel. Hålla din handel enkel Den centrala principen i min Forex trading strategi är att hålla handel enkelt. Jag är emot över komplicerad handel. Eftersom ju enklare din strategi är, desto effektivare blir du som en näringsidkare. Ett av de viktigaste målen med min prishandlingsstrategi är att hålla mina kartor rena. Det enda jag lägger på mina diagram är stöd och motståndsområden. Jag använder dessa stöd - och motståndsområden i samband med ljusstakeanalys för att handla Forex. Att förpacka mina kartor fulla av indikatorer skulle göra det omöjligt för mig att läsa prisåtgärder. Handel utan indikatorer gör min Forex trading strategi enkel, stressfri och mycket effektiv. Hur ser ett rent Forex-diagram ut här Here8217s en bild av min EURUSD 4-timmarsdiagram. Min rena och enkla Forex trading strategi Detta diagram är klart och lätt att förstå, det finns inget som distraherar dig från läspriset. Det är därför jag älskar min Forex trading strategi. Vissa handelsstrategier är en absolut röra för indikatorer. Kolla in bilden nedan, vissa människor handlar faktiskt som sådan En rörig indikatorbaserad Forex-strategi Varför skulle du vilja handla så här Indikatorer som krävs för denna handelsstrategi Så att handla min Forex Trading Strategy Jag använder inga indikatorer. Jag brukar inte använda Forex-indikatorer eftersom jag tycker att uppgifterna är värdelösa, eftersom de försenar nuvarande pris. Om du vill vara i nuet och ta hand om vad som händer just nu måste du basera handeln på nuvarande prisåtgärd. Vilka valutapar kan du handla framgångsrikt med Forex Price Action? My Forex Trading Strategy kommer att fungera på valfritt valutapar, vilket är fritt flytande och regelbundet handlas. Detta beror på att min metod är baserad på prisåtgärd. Det innebär att du kan använda denna handelsstrategi för att framgångsrikt byta alla valutapar du hittar på din Forex trading plattform. Med detta sagt föredrar jag personligen att bara koncentrera mig på några valutapar på en gång. Jag tycker att det är för distraherande att försöka hålla reda på för många par på en gång. Jag handlar huvudsakligen EURUSD, USDCAD och AUDUSD. Jag handlar i allmänhet om dessa valutapar eftersom de är mest förutsägbara och deras rörelse är mjukare. Du kan inte hitta slumpmässiga hopp om inte det har varit några mycket oväntade nyheter, som är ganska sällsynta. Om du föredrar att handla en viss Forex-session som London, New York och Asian session, välj sedan de viktigaste valutapar som är aktiva vid dessa tillfällen. Price Action Trading fungerar bättre på längre tidsramar Eftersom detta Forex Trading System är baserat på prisåtgärd kan du handla vilken tidsram som helst från en timme eller mer. Jag koncentrerar mig huvudsakligen på en timme, fyra timmars och dagdiagram. Dessa är konsekvent de mest lönsamma, eftersom mönstren är lättare att hitta och leder till mer konsekvent vinst. Typer av prisåtgärdsanalys I huvudsak använder jag två former av prisåtgärdsanalys: stöd och motståndslinjer. Ljusstake analys. Hur man anger transaktioner med hjälp av min Forex Trading Strategy På grund av den senaste ekonomiska osäkerheten och länder som förlorat sina kreditvärderingar mv, växlar valutor som de normalt skulle. Detta har lett till att jag bara handlar omkallelser. Jag letar efter starka omvända inställningar som bildas ovanpå mina support - och motståndsområden. När ett mönster bildar, som indikerar en omkastning, ställer jag in ett utlösningspris och går in i handeln. Jag tar flera affärer varje vecka. Strategier för handelsstrategi och stoppar mål: Mina mål är i genomsnitt 80 pips. Stoppar: Mina stopp är i genomsnitt 40 pips. Dessa mål och slutar skiljer sig åt under olika marknadsförhållanden. Jag tillåter vanligtvis prisåtgärder för att bestämma mitt mål och sluta. Det betyder att jag kommer att läsa ljusen och ställa in mitt stopp baserat på senaste höjder och nedgångar. En vanlig plats för ett stopp kommer att vara över eller under de senaste höga eller låga. Hur man justerar handelsstrategin kring nyhetsbrev Jag använder Forex Calendar från förexfaktor för att hålla reda på ekonomiska data. Statistiskt har jag funnit att jag inte behöver undvika att handla under nyheter med stor inverkan. Faktum är att genom handel via de flesta nyhetsmeddelanden slutar jag göra mer vinst8230 8230 Varför betalar banker och andra stora handelsinstitut miljoner för analytiker och dataflöden som gör det möjligt för dem att göra utbildad gissning om kommande ekonomiska datautgivningar. Dessa gissningar är införda i pris innan uppgifterna släpps. Om en handel sätter upp formulär före en viktig ekonomisk datafrisättning, kan det vara ett tecken på att stora institutioner är positioner för frisläppandet. Om prishöjning säger att du är kort, är det vanligtvis en anledning. De enda nyheterna jag undviker är oförutsägbara nyheter eller mycket stora konsekvenser nyheter, här är en snabb lista: Tal från centralbanksledare eller politiker. Räntemeddelanden eller något direkt relaterat till räntorna. NFP-rapport, namnet ändrades för en tid sedan till 8220Non-farm Employment Change8221-rapporten. Du bör också se upp för viktiga politiska möten som G7- och G8-toppmötena. Det senaste G7-toppmötet i juni 2015 orsakade många oförutsägbara drag i euron. För det mesta kan nyheterna säkert ignoreras. Det enda jag inte gör är att skriva in en handel som utlöses av ett pressmeddelande. Nyhetsbaserade rörelser tenderar att spåra snabbt, så om jag har en inmatningsutlösare tar jag bort den innan någon större pressmeddelande. Som du kan se är min Forex Trading Strategy enkel och tillåter dig att göra pips under alla marknadsförhållanden, med nästan alla valutapar för Forex.

No comments:

Post a Comment